Dit is voor het beste team in de Tour. Alle tijden worden opgeteld, en gedeeld door het aantal renners en zo komt er een tijd uit en van welke ploeg deze het laagst heeft, krijgt een geel nummer. Op dit moment is dit Garmin, de ploeg van Hushovd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit klopt niet. Het zijn de tijden van de beste 3 renners die bijelkaar worden opgeteld.

Andere antwoorden (2)

De ploeg die gemiddeld het hoogst geklasseerd is rijdt met gele rugnummers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daardoor kun je herkennen dat het een wielrenner uit het leidende team is. Hij rijdt voor de ploeg die in het ploegenklassement die dag aan top staat.
Je kunt ook een rood rugnummer zien, dat is de wielrenner die het meest aanvalt.