Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke maatregels zijn getroffen na 2 spraakmakende valpartijen in de tour?

De tourdirectie heeft maatregels aangekondigd na de 2 valpartijen veroorzaakt door de media. Welke maatregels zijn dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
33 maatregelen voor alleen Johnny al.
En het bleek dat er een vrouw achter het stuur zat van de auto. Zal ook wel iets mee gebeuren;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Citaat NRC 12 juli:

"Achter een kopgroep mogen nog maar acht auto’s of motoren rijden. Dat is een van de maatregelen die de organisatie van de Tour de France heeft genomen na de ophef over het ongeval waarbij een auto de Spanjaard Juan Antonio Flecha en de Nederlander Johnny Hoogerland van de weg reed."

Hier kun je het hele artikel lezen:
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/07/12/nog-maar-acht-autos-achter-een-kopgroep-in-de-tour/?utm_campaign=rss&utm_source=syndication
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er wordt ervoor gepleit dat de helft van de motoren en auto's weg moeten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zijn er al concrete acties ondernomen? Er wordt elke grote ronde gepleid voor een veiliger parcours, minder auto's etc, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, daarvan heb ik geen idee! Ik denk dat dat volgend jaar pas gaat gebeuren, ivm motoren van verschillende tv-zenders, ploegen, etc, en evenzo de auto's. Daar zal over onderhandeld moeten worden denk ik.
Minder auto's en motoren en meer afstand bewaren, zegt de tourdirectie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding