Ik wil mij met een groep van 12 mensen opgeven voor de Nijmeegse 4 daagse waar moet ik dat doen?

Waar kan ik terecht voor de voorwaarden en de regels waar ik aan moet voldoen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@wstrijker, Inschrijven met een groep van 12 personen is wel risicovol. Mijn ervaring is dat er in de loop van de tijd altijd leden afvallen, hetzij door ziekte of welke andere redenen dan ook.
Aangezien voor een groep het minimum aantal 11deelnemers is, is het aan te raden voor minstens 15 personen als groep in te schrijven.

Antwoorden (3)

Je kan dat doe vanaf
Medio januari 2019 vindt u op deze website alle info over de inschrijving en reglementen!
https://www.4daagse.nl/nl/inschrijven/inschrijven.html
5 jaar geleden
Mocht u graag volgend jaar willen deelnemen aan de Vierdaagse: medio januari 2019 zal de volledige regelgeving en de inschrijfprocedure voor de 103de Vierdaagse op de website bekend gemaakt worden.
https://www.4daagse.nl/nl/inschrijven/inschrijven.html
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Voor de inschrijving van groepen om deel te nemen aan de 103de Vierdaagse van Nijmegen dient gebruik te worden gemaakt van de inschrijfmodule op www.4daagse.nl
https://www.4daagse.nl/nl/13-nederlands/inschrijven/22-inschrijven-betalen-bevestigen-burgergroepen.html

Inschrijven met een groep van 12 personen is wel risicovol. Mijn ervaring is dat er in de loop van de tijd altijd leden afvallen, hetzij door ziekte of welke andere redenen dan ook.
Aangezien voor een groep het minimum aantal 11deelnemers is, is het aan te raden voor minstens 15 personen als groep in te schrijven.
Tot en met 22 maart 2019 kunnen groepen die al (gedeeltelijk) zijn ingeschreven nog wijzigingen aanbrengen via de inschrijfmodule. Na sluiting van de inschrijfperiode kunnen tot en met 30 juni 2019 wijzigingen doorgegeven worden via een e-mail aan de Centrale Administratie o.v.v. de groepsnaam, naam en registratienummer van de contactpersoon.
Toegevoegd op 15 januari 2019 09:25: tekst