Wat is een goede hardloop horloge die hartslag en snelheid meet. Verder hoeft het niet erg uitgebreid te wezen? Budget 60 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Zoek eens naar het merk Polar. Deze heeft in Nederland grote bekendheid. Zoek de internetsite via google en kijk naar de modellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op http://www.hartslagmetercenter.nl/ hebben ze heel veel hartslagmeterhorloges. Ik betwijfel alleen of er wel een hartslagmeter onder de 60 euro is die ook je snelheid meet. Want om de snelheid te meten moet het horloge denk ik wel over GPS beschikken. Hartslaghorloges zonder GPS zijn er genoeg te vinden onder de 60 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is vanaf vandaag een hardloop horloge in de aanbieding bij de Aldi die o.a. hartslag en snelheid meet.