Is hardlopen op de plaats net zo effectief als gewoon hardlopen?

En hoe kan ik dan het beste op de plaats hardlopen? Of weet iemand nog andere cardio oefeningen voor in huis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.3K

Antwoorden (4)

op je plaats hardlopen is minder effectief, bij 'echt' hardlopen zet je jezelf veel meer af. tenzij je het over een hometrainer ding hebt, dan maakt het niet uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies!
Bij gewoon hardlopen in de natuur heb je ook meer natuurlijke 'intervallen van weerstand'.Denk maar aan de wind,of bij bergop en bergaf lopen.
Ik denk daarom dat het gewone hardlopen daarom het meest effectieve is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sluit me 100% bij je antwoord aan. Dit is gewoon het belangrijke verschil.
Touwtje springen is dan een prima alternatief :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het programma walk away the pounds with leslie downloaden, dat is een heerlijk programma waarbij je minimaal 350 kcal verbruikt met 4 miles of walking in je huiskamertje, supereffectief !!!!