Wat is de langste strandwandeling die je in Nederland kunt maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je rondjes loopt kan je hier eindeloos door blijven wandelen.
jc54
13 jaar geleden
In afstand, of in tijd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@JC54: afstand is een vast gegeven lijkt me.
Tijdsduur is wellicht afhankelijk van conditie. Ik bedoelde dus afstand.
Annswers
13 jaar geleden
leuke vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt over het strand blijven lopen tot je erbij neervalt, maar dat wist je waarschijnlijk wel;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het bij deze vraag niet erg dat je bij ijmuiden en katwijk toch even het strand af moet?

Het beste antwoord

Dat is de route van de Strandzesdaagse: 140 kilometer van Hoek van Holland naar Den Helder.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Strandzesdaagse
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het aaneengesloten moet zijn, kun je van den Helder naar Hoek van Holland lopen. Je kan daar over varen en doorlopen over de Deltawerken tot aan de belgische grens. Hoeveel km dat precies is, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is puur afhankelijk van de tijd die je beschikbaar hebt.
Of bedoel je dat je elke stap op een ander stukje kust zet, maar dat zal niet he.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt alleen maar over het strand mag lopen en dus niet stukjes mag overvaren is IJmuiden-Den Helder het langst. Hoek van Holland - Den Helder wordt onderbroken door 1. De haven van Scheveningen 2. De Oude Rijn 3. Het Noordzeekanaal.
Als je wel mag overvaren is de wandeling Belgische grens Duitse grens de langste.
En als je helemaal niet op een kilometer meer of minder varen kijkt mag je Bonaire, St Eustatius en Saba nu ook meetellen.