2de hands boeken besteld bol.com, is er een kans dat ik ze niet krijg, en krijg ik dan wel mijn geld terug?

Ik heb vorige week een paar 2de hands boeken gekocht voor 130 euro.
Nadat ik ze besteld had kreeg ik een e-mail van iemand dat hij/zij een boek zou opsturen(en dat boek heb ik dus ook gekregen.)
Maar die andere 3boeken daar heb ik niets over gehoord. Weet iemand hoe dat nou in zijn werk gaat? Krijg ik mijn geld terug als ik de boeken niet krijg? Of krijg ik ze wel maar duurt het gewoon even?

(ik heb wel eerder gewoon nieuwe boeken gekocht bij bol.com en die had ik binnen 2dagen altijd binnen, maar omdat het nu 2de hands boeken zijn weet ik niet precies hoe of wat.)

Toegevoegd na 41 seconden:
Het geld had ik op het moment toen ik ze bestelde online betaald aan bol.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.9K

Het beste antwoord

De verkoper dient de bestelling binnen 6 dagen te verwerken en uw artikel maximaal binnen 24 uur na acceptatie van de bestelling te versturen.

http://www.bol.com/nl/m/klantenservice/2ehands-koop/index.html

neem anders even contact op met de klantenservice.
als er niet geleverd wordt, krijg je het geld terug. de financien lopen via bol.com dus dat is een stuk makkelijker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou bedankt :P nu kan ik mijn vraag weer snel sluiten x

Andere antwoorden (6)

je zou bol.com een email kunnen sturen en hun vragen of de boeken wel zijn verzonden naar jou..
lijkt me stug dat je wel betaald hebt en niets ontvangt, en of je bij geen levering je geld terug krijgt..het zal er niet aan liggen dat het tweedehands boeken zijn, anders moeten ze die ook niet verkopen..

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.bol.com/nl/m/klantenservice/contact/index.html
via deze site kan je je vragen insturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eens met bovengenoemde antwoorden. Bovendien lijkt me dat 3 boeken als pakket verstuurd worden en daarvan is altijd na te gaan wat de status is van de code van het pakketje. Vraag hiernaar. Niet opgeven hoor, het is veel geld, maar het gaat ook om het principe.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet als ze van verschillende verkopers komen
Ik heb een tijdje geleden ook een 2e-hands boek besteld via Bol.com. Dat boek kwam ook niet en ik kreeg mijn geld netjes teruggestort op mijn bankrekening. Daar ging wel wat tijd over heen, ik geloof een week of 2-3.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed dat ik dat weet dan geef ik het nog een paar dagen en anders ga ik maar eens na bol.com bellen voor mijn geld. bedankt +
Ik heb zelf wel eens boeken via Bol.com tweedehands verkocht. Zodra er een koper is krijg je een berichtje van bol.com. Dan moet je dat accepteren. Vervolgens de pakbon uitprinten en de boeken verpakken en opsturen.

Omdat de tweedehandsboeken dus door particulieren wordt gedaan kan er best iets langer overheen gaan dan de nieuwe spullen bij bol.com want die hebben een gelikte logistiek.

Ik heb dus wel eens gehad dat ik het verzoek kreeg, maar mijn printer het niet deed. dus wacht ik tot ik twee dagen later op mijn werk was om het daar uit te printen. En dan gaan er dus extra dagen inzitten.

Nog even geduld zou ik zeggen en anders even een mailtje sturen naar bol.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb bij bol.com nooit last gehad, maar het zit in tnt, 2 weken geleden een horloge besteld, nog niet gehad, was verzonden 8 okt. gemaild en er word een ander verstuurd. gewoon gerotzooi.
een schilderij besteld via marktplaats, gisteren bezorgd, helemaal aan gort, de bezorger van tnt zei dat er gewoon mee word gegooid, en het een grote bende en het ze geen reet meer intereseerd.
zijn advies was terugsturen, maar daar kan die particulire verkoopster ook niets aan doen, rondom stond er breekbaar op.
dus mijn advies, gewoon wachten, en hopen dat het komt. sterkte, maar je krijgt van bol.com wel je geld terug als er niets word bezorgd, maar het is te triest voor woorden dat het zo moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik koop en verkoop via Bol en heel af en toe moet ik ook een bestelling annuleren omdat het boek zoek is of op een andere manier verkocht en ik vergeten ben het te verwijderen.. Ik laat dat Bol altijd weten maar ook als ik dat niet zou doen heeft Bol een veiligheidsclausule voor de koper ingebouwd. Dat wil zeggen dat zij garant staan voor je geld.. je krijgt het echt retour gestort maar je moet het hen wel laten weten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+