hoeveel kilo druk je op als je opdrukt?

Ik weeg 70 kg. Als ik mij ga opdrukken hoeveel kilo druk ik dan eigenlijk, aangezien je op je voeten staat en op je handen. druk je dan 35 kg met je handen/armen?

Toegevoegd na 7 uur:
edit: op de weegschaal ongeveer 50 kg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
5.7K

Het beste antwoord

Dat kan je exact bepalen met een weegschaal. Zet je handen op de weegschaal en druk jezelf op. Het getal op de weegschaal is het aantal kilo's dat je opdrukt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Moet je eigenlijk nog iets van gelijke dikte onder je voeten zetten omdat door de weegschaal de hoek iets verandert waardoor je minder op lijkt te drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gebruik hiervoor een mechanische personenweegschaal.
Digitale personenweegschalen wegen per ingestelde eenheid. (afhankelijk van het type 10, 100 of 500 milligram)
Mechanische personenweegschaal gaan per milligram.
Dan heeft u met het opdrukken een betere uitlezing .

Laat u ons nog weten hoeveel kg u opdrukte?