wat is een reeel bedrag dat je kan vragen als jou gevraagd word de choreografie te maken?

ik geef dansles.
nu hebben 2 hogere scholen gevraagd of ik de choreografie wil maken voor hun musicals, wat is een netjes uur tarief.
show street musicaldance moderne dans

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Dat hangt er een beetje vanaf:
Als je dansles geeft puur als hobby, en je bent van beroep journalist (ik noem maar wat) dan zou ik me voor kunnen stellen, dat je het gewoon heel leuk vindt om te doen, en ben je misschien met een paar boekenbonnen al tevreden.

Als je een prof bent, danslerares van je beroep en jaren hebt gestudeerd, dan wordt alles heel anders en kun je gewoon een uurtarief rekenen. Dan zit je snel aan de 20 Euro per uur, denk ik.

Gewoon eens overleggen met die scholen, en vragen welke vergoeding zij in gedachten hebben. Kun je altijd nog zien wat je doet