Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik sauna's/beautycentra vinden waar je wel badkleding mag dragen, en er ook keuze is voor alleen een vrouwendag?

Ik wil iemand dit graag kado doen, maar nu weet ik dat ze sowieso wel badkleding aan wil houden. En het liefste op een dag waar alleen vrouwen komen.
Weet iemand hoe ik dan kan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

dan geef je haar een kadobon voor een privesauna
daar kan ze haar kleren aanhouden als ze wil en misschien als ze daar alleen {of met partner}is dat ze wel naakt wil gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna, zo niet alle, grote sauna's hebben een badkleding dag. Bij mij bekend Veluwse Bron in Emst, Thermen Bussloo bij Apeldoorn, Zwaluwhoeve in Hierden. Meer info via de betreffende websites.

Nadeel is wel dat dit maar een beperkt aantal dagen is en vaak doordeweek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sanadome in Nijmegen is een mooie grote waar je je badkleding aan moet houden. Ze hebben voor zover ik weet geen vrouwendagen. Hieronder een lijstje met mogelijkheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de meeste sauna's hebben ze speciale vrouwendagen en badkleding dagen.
Dat moet je even kijken per sauna of dit mogelijk is.
Ik weet dat dit bij de Zwaluwhoeve kan, en bij Sauna Soesterberg.

Dit staat wel vermeld op de website van het beautycentrum, of je kunt even bellen.
Het is vaak 1 of 2 dagen in de maand dat zoiets kan.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Je kunt eens kijken op het saunaforum en daar evt, je vraag stellen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn genoeg sauna's die een badkleding en/of vrouwendag hebben. Maar omdat dit toch een beperkte doelgroep betreft zal die "dag"meestal op incourante tijden zijn.
Kijk maar eens op: http://www.jouwsaunagids.nl/sauna/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer bij een hammam *
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding