elke ochtend en avond je oksels wassen met koud water, en talkpoeder erop doen het absorbeert het zweet beter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent of vrouw of kijkt geen tv of beide.* topreclame van de week is toch echt die van axe tegen voortijdige zweetlozing.
*wat trouwens allemaal cool is verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
licht er aan waar je zweet zink olie stop zweet zeer effectief
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon zweet: schoonhouden en deo gebruiken dan wel poeder.
Zeer overmatig zweten het hyperhidrosis, zie hier: http://www.huidarts.com/cgi-bin/patinfo.pl?cgifunction=form&fid=1041430507
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je zweetgeur bedoelt.
Tegen zweet zelf zou ik niets doen. Dat is functioneel.
Zweetgeur kun je perfect bestrijden met natriumbicarbonaat, ofwel zuiveringszout, ofwel bakpoeder. Dat is allemaal hetzelfde.
Maak er een dik papje van en gebruik het als deodorant.
Het absorbeert geur, in plaats van het te overtroeven met nog meer andere geur.
De geur wordt dus afgebroken.
Het spul kost 3x niets en werkt 100%
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dat dan onder je oksels?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep.
Tegen zweten om af te koelen hoef je niets te doen, dat is juist goed. Heel snel overmatig zweten in angstige of spannende situaties, kan mensen belemmeren in hun functioneren. In het uiterste geval kan therapie bij een psycholoog helpen. Tegen okselzweet zijn er meerdere merken deodorant te gebruiken. Kijk eens goed op de etiketten en kies er een met een anti-transpiratiestof. Zo’n stof is een aluminiumzout en in de naam van de stof komt dan ook altijd het woord ‘aluminium’ voor. Wie dan nog last heeft van okselzweet, of wie last heeft van overmatig zweten van de handen of voeten, kan bij de apotheek andere middeltjes kopen waarin ook aluminiumzouten zitten. Namen daarvan zijn: Aluminiumchloride Oplossing, Antizweet Strooipoeder en Antizweet Vloeistof. Dit moet op de zweetplek gesmeerd worden en enkele uren blijven zitten. Aluminiumzouten blokkeren de afvoer uit de zweetkanaaltjes grotendeels. Ze zijn ongevaarlijk, hooguit veroorzaken ze wat huidirritatie. Ze stoppen lang niet altijd het overvloedige zweten. Wie daarvan last houdt, kan bij de huidarts terecht voor verdere behandelingen, bijvoorbeeld voor injecties met botuline A toxine (Botox).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou,deo gebruiken maar deo lost niet alles op je moet ook wel douchen en het ook wel wassen zodat het lekker fris ruikt