wat zijn nou leuke sporten om te proberen?

of hobby's of andere leuke (sportieve) activiteiten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.8K

Het beste antwoord

kitesurfen. Erg sportief & leuk. Wel wat riskant. Maar je wordt er absurd fit van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

dammen, darten, biljarten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
van mij een plus, het zijn geen echte sporten, maar dammen is wel een denksport.
Frisbeeën is een heel leuke sport. Goede kans dat je het alleen van vakanties kent, en dan door het sporten in een enorm vrolijke vakantiestemming komt.
En je kan het makkelijk doen, je hebt een frisbee nodig (kost 3 euro ofzo), een willekeurig park en 1 medespeler.

Je kan ook frisbee als georganiseerde sport doen, met hele teams en spelregels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwemmen, tennissen, schermen.
13 jaar geleden
leuke vraag, ik heb van het begin van de zomer een snorkel set gekocht en het oostvoornse meer in gedooken het is helder daar. heb er al en hoop lol van gehad. zit er aan te denken om een keer duiklessen te nemen.

het begint nu wel af te koelen maar als je in de buurd een meer of zee woond is is het zeker aan te raden voor volgende zomer:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens mountainbiken, je bent lekker buiten, actief bezig en nog eens in de natuur ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
teokwondo leuke vechtsport kan kiezen om veilig te vechten of bezeren zelf zit ik bij het veilige dan vecht je wel maar dan met een zacht pantser maar zelf heb ik wel mijn pols zwaar gekneust
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klootschieten zou ik eens proberen. Verveelt mij nog steeds niet......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aquarobic.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wandelen lekker buiten in de bossen en genieten van de natuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Badminton is een erg leuke sport, het is echt niet alleen overslaan zoals op de camping. Het enige wat je nodig hebt is een leuke club racket en een shuttle. Het is binnen dat is wel lekker met weer als dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schermen is ook leuk om te proberen, maar in deze tijd van het jaar, met het nnieuwe seizoen kun je vaak kennismakingslessen meedoen. Misschien is dat iets voor je, gewoon gaan en kijken hoe het bevalt
anneliez
13 jaar geleden
Motorcross, motorspeedway, motorvoetbal, kortom alles wat met motoren te maken heeft. Het kost een flinke duit maar dan heb je ook wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hardlopen,je word er gezond van en fit.(lekker flesje erbij:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, eigenlijk is alles leuk om het eens geprobeerd te hebben!!

- mountainbiken
- golf
- hardlopen
- voetballen
- tennis
- surfen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van een verdedigingssport? te beginnen met jiu jitsu/ judo. het is een sport waarbij je respect voor je tegenstander bijgebracht krijgt en je een enorme kick kan geven dat je zomaar iedereen tegen de vlakte kan gooien.
Je leert ook vallen en aanvallers van het lijf te houden en dit kan je altijd nog van pas komen.
13 jaar geleden
vanaf het gras op de trampoline schieten en proberen het zwarte(springdeel) van de trampoline te raken. Er is 1 schutter en 1 keeper die probeert te voorkomen dat de bal op het zwarte deel komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wielrennen natuurlijk!! Echt een prachtsport!

Of mountainbiken, of gezellig fietsen door het bos en de natuur verkennen.

Fietsen kan ook erg mooi zijn als je gewoon even alleen wilt zijn. Of even lekker een muziekje in doet(=

Als je meer van denksporten houd kan ik je gaan aanraden om te gaan schaken, dammen etc. Maar ik heb zo'n idee dat je dat niet precies bedoelde.

Ik vind fitness ook leuk om te doen. Hoewel het officieel geen sport is, maar je bent wel sportief bezig, daarom noem ik het toch even. Echt een aanrader! Maar, ga niet alleen. Dan is fitness niet leuk. Je moet gewoon gezellig samen gaan.

Wat ik vroeger ook altijd mooi vond om te doen is zwemmen. Lekker in het water duiken en lekker zwemmen. Het nadeel is alleen dat je wel altijd naar een zwembad moet, in tegenstelling tot wielrennen wanneer je gewoon je fiets kunt pakken en je neus achter na kunt fietsen!

Dan heb je nog teamsporten. Dan heb je alleen wel het nadeel dat als je team saai is de rest van de sport het meestal ook gelijk is..

Menig mens vind Voetbal een mooie sport. Ik echter niet, maar wil het toch even genoemd hebben.

Basketbal vind ik zelf ook mooi. Volleybal kun je ook wel eens proberen.

En dan nog een specifieke sport voor in de slaapkamer* en als je dat allemaal ook niks vind.. tja, dan weet ik het ook niet meer!

Waar ik overigens niet zo'n fan van ben maar toch het proberen waard kan zijn is atletiek. Hardlopen, over van die paaltjes springen, discuswerpen en noem maar op. Maar het allermooiste vind ik nog de allerlaatste en allereerste suggestie;)

*kan uiteraard ook wel op andere plekken, maar zo weet je wat ik bedoel;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem eens een paar proeflessen paardrijden.
Atletiek is ook leuk.