wat zijn nou leuke sporten om te proberen?

of hobby's of andere leuke (sportieve) activiteiten

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

kitesurfen. Erg sportief & leuk. Wel wat riskant. Maar je wordt er absurd fit van

dammen, darten, biljarten.

Frisbeeën is een heel leuke sport. Goede kans dat je het alleen van vakanties kent, en dan door het sporten in een enorm vrolijke vakantiestemming komt. En je kan het makkelijk doen, je hebt een frisbee nodig (kost 3 euro ofzo), een willekeurig park en 1 medespeler. Je kan ook frisbee als georganiseerde sport doen, met hele teams en spelregels.

Squash.

Zwemmen, tennissen, schermen.

leuke vraag, ik heb van het begin van de zomer een snorkel set gekocht en het oostvoornse meer in gedooken het is helder daar. heb er al en hoop lol van gehad. zit er aan te denken om een keer duiklessen te nemen. het begint nu wel af te koelen maar als je in de buurd een meer of zee woond is is het zeker aan te raden voor volgende zomer:)

Ga eens mountainbiken, je bent lekker buiten, actief bezig en nog eens in de natuur ook.

teokwondo leuke vechtsport kan kiezen om veilig te vechten of bezeren zelf zit ik bij het veilige dan vecht je wel maar dan met een zacht pantser maar zelf heb ik wel mijn pols zwaar gekneust

Bronnen:
teakwondo

Klootschieten zou ik eens proberen. Verveelt mij nog steeds niet......

Aquarobic.

Wandelen lekker buiten in de bossen en genieten van de natuur.

Badminton is een erg leuke sport, het is echt niet alleen overslaan zoals op de camping. Het enige wat je nodig hebt is een leuke club racket en een shuttle. Het is binnen dat is wel lekker met weer als dit.

schermen is ook leuk om te proberen, maar in deze tijd van het jaar, met het nnieuwe seizoen kun je vaak kennismakingslessen meedoen. Misschien is dat iets voor je, gewoon gaan en kijken hoe het bevalt

Motorcross, motorspeedway, motorvoetbal, kortom alles wat met motoren te maken heeft. Het kost een flinke duit maar dan heb je ook wat.

Bronnen:
http://www.nufoto.nl/fotos/162745/motorvoe...

Badminton

Hardlopen,je word er gezond van en fit.(lekker flesje erbij:

Fitness

Ja, eigenlijk is alles leuk om het eens geprobeerd te hebben!! - mountainbiken - golf - hardlopen - voetballen - tennis - surfen

Wat dacht je van een verdedigingssport? te beginnen met jiu jitsu/ judo. het is een sport waarbij je respect voor je tegenstander bijgebracht krijgt en je een enorme kick kan geven dat je zomaar iedereen tegen de vlakte kan gooien. Je leert ook vallen en aanvallers van het lijf te houden en dit kan je altijd nog van pas komen.

vanaf het gras op de trampoline schieten en proberen het zwarte(springdeel) van de trampoline te raken. Er is 1 schutter en 1 keeper die probeert te voorkomen dat de bal op het zwarte deel komt.

Neem eens een paar proeflessen paardrijden. Atletiek is ook leuk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100