wat is de langste afstand/aantal treden die een slinky ooit in een keer heeft afgelegd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Annswers
13 jaar geleden
haha leuke vraag!
Kimath
13 jaar geleden
Deze vraag doet mij denken aan deze scene van een film: http://www.youtube.com/watch?v=ltwxC19s5u8
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verhip, heet zo'n ding een slinky? En is die weer hot? Ik heb die van mij zo'n 30 jaar geleden al weggegooid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Momo,dus nu gebruik je geen spiraaltje meer?

Het beste antwoord

Ik liet 'm een tijdje geleden van de trap van eiffeltoren vallen: 934 treden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ik ben eens bij de Eiffeltoren met de trap naar boven geweest, en die loopt in de rondte. Hoe gaat die slinky om de bochten heen dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed mikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch heb ik daar zo mijn twijfes over