Ha, die Annswers;

Nee, je mag er vanuit gaan dat op alle publiekelijk toegankelijke pistes de gewone lokale politieverordeningen gelden omtrent naaktloperij. Daarbuiten is het een kwestie van wetsinterpretatie cq. gevoel voor humor van de pliesie of boswachter die je tegenkomt en of die snel genoeg is om je te bekeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee niet overal alleen op speciaal daarvoor aangewezen plekken
13 jaar geleden
Als je dat echt wilt weten,even de bij de plaatselijke vvv informeren. Maar ik denk het niet. Trouwens,ik moet er niet aan denken,als je daar onderuit gaat brrrr!