games spelen video kijken en slapen
13 jaar geleden
Als er meisjes zijn dan willen ze vooral scoren ;)
13 jaar geleden
geloof me, dat wil je niet weten!

normale jongens houden geen ' slaapfeestjes'
maar als ze dat wel doen wil je niet weten wat er gebeurt
meestal zijn er jongens die een game marathon houden ofzo en dan gaan ze met tig tv's en game dingen de heel nacht gamen. tsja..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de opzij lezen, shandy drinken alsof het water is. en elkaar complimenteren aangaande het haar en de kleding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
praten over meisjes..
op de computer een spel spelen
over auto's praten
en wat ze later willen worden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles behalve slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elkaar aftroeven, macho overkomen, fantasieën vertellen als zijnde " echt gebeurd", elkaar filmpjes/foto's van hun mobieltjes laten zien, youtube filmpjes bekijken, sterke verhalen vertellen, schuine moppen tappen, roddelen, slap lullen, melig zijn, kussengevecht houden, kortom;
het zijn net hangjongeren maar dan op een bed, ander meubelstuk of vloer. Ik zie ze niet echt rond een tafel zitten discussiëren over zwaarwegende issues.:)
Als het gelijkgestemde jongens zijn hebben ze alleen maar lol, zo niet dan maken ze ruzie!
13 jaar geleden
Zoek je ideeen? Een marathon van de meest belachelijke films houden is leuk (google eens op Troma)! Of iedereen huiswerk geven dat hij de gekste youtube-filmpjes moet zoeken en die dan aan elkaar laten zien.

Verder natuurlijk veel chips en popcorn eten en geregeld een potje Super Smash Brothers Brawl op de Wii.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lullen over chicks, slapen, misscien een beetje gamen, films kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lullen over chicks, niet slapen, misschien een beetje gamen, films kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gamen en dan pas om 6.00 een uur of twee gaan slapen, vervolgens veel eieren en spek voor ze bakken!