Welke actieve squashverenigingen zijn er in Arnhem en omgeving

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn er niet. In Rozendaal is er eentje afgefikt, begreep ik van je (nog bedankt voor de min). En als er wel zijn, kun je het zelf wel even googelen.

Het beste antwoord

echte squashvereniging schijnt dichtsbijzijnde in uden te zijn.

Als je gewoon graag wil squashen zijn er in westervoort wel wat actieve squashers

Toegevoegd na 34 seconden:
Stichting Euregio Squash

Stichting Euregio Squash is een vrijwilligersorganisatie opgericht in 1994 door een aantal samenwerkende squashcentra, squashtrainers en spelers met als doel promotie van de squashsport in Oost-Nederland en grensgebied van Duitsland. Euregio Squash organiseert daartoe een eigen competitie en een aantal jaarlijks terugkerende toernooien.