Waar kan ik een Matsuru Judopak kopen? Een echte winkel (omgeving R´dam) en GEEN online-shop!

Ik wil graag een Matsuru Judopak voor mijn kind kopen.
Waar kan ik die kopen? Ik bedoel een echte (fysieke) winkel en niet een online-webshop, want daar moet je vaak ruim 7 euro aan verzendkosten betalen!!!

Toegevoegd na 1 uur:
Bij Matsuru.com kun je geen judopakken kopen aan de 'balie'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.9K

Antwoorden (2)

Ha, die Gast25151;

Vlakbij Rotterdam moet dat lukken: Matsuru zelf zitten in Berkel en Rodenrijs.

Toegevoegd na 2 uur:
'Gast25151'-> 'Alientje'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Matsuru is een heel gangbaar merk voor Judopakken. Je kan ze bij een grote intersport of iets vergelijkbaars vaak gewoon uit het rek trekken.