Is Barca terecht door naar de finale?

ik had chelsea tenminste 1 penalty gegund.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Over twee wedstrijden gezien vind ik zeker dat Barça terecht door is gegaan naar de finale.
In de eerste wedstrijd heeft de scheidsrechter ook bepalende elementen over het hoofd gezien (daar had zeker 1 Chelsea speler met rood van het veld gemoeten).

Daarnaast vond ik Chelsea, vooral de eerste wedstrijd echt anti-voetbal spelen. Als het even kon het spel dood gooien. Een soortement van zelfde beeld zag je gisteren ook nadat Chelsea voor kwam, het werd een beetje countervoetbal.

Nee, ik verheug me heel erg op Barça-ManUnited.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee compleet onterecht op basis van het wedstrijdbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Barca is totaal niet terecht door. Maar ja, dat is sport: het beste team wint niet altijd. En voor de objectieve toeschouwer was het toch een zeer aantrekkelijke wedstrijd met een niet verwachte ontknoping.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Chelsea had de betere mogelijkheden. Bovendien had de scheidsrechter wel zowel in de eerste als in de tweede helft een penalty moeten geven aan Chelsea.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het eens met de eerste helft, het tweede geval kon ik geen penalty noemen, tenminste, als je het over die "hands-bal" hebt. De speler kon met geen mogelijkheid die bal ontwijken, maakte er echter geen slaande beweging naar. Het was gewoon aangeschoten.
Ik vind dat de scheidsrechter toch wel heel erg veel fouten heeft gemaakt. De rode kaart voor Barcelona was onterecht en hij had minimaal 1x een penalty voor Chelsea moeten geven.
Gezien het beeld van beide wedstrijden was het verdiend geweest als Chelsea door was gegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind wel dat FC Barcelona terecht door is.

In de tweede wedstrijd had Chelsea misschien wat pech met de arbitrage, maar bij de wedstrijd in Barcelona was Barca toch ook erg benadeelt.
Henry had bijvoorbeeld een strafschop moeten krijgen nadat hij onderuit was getrokken in de zestien.

Bovendien was de rode kaart gisteren voor Abidal totaal onterecht, Anelka struikelde gewoon over zijn eigen voeten.

Daarbij speelt Barcelona veel mooier voetbal en probeert altijd de aanval te zoeken, Chelsea loerde gewoon op de counter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ze zijn terecht door naar de finale. Ondanks dat beiden 1 goal hebben gemaakt in de twee wedstrijden, telt de uitgoal van Barcelona 'dubbel'. Daardoor hebben zij een beter resultaat over de twee wedstrijden en zijn zij de terechte winaar van deze halve finale die recht geeft op een plaats in de finale.