Kan het kwaad dat je, je fitnes een keertje minder doet?

of heeft het dan geen zin,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Die vraag had ik ook..maar het blijkt dat het niet erg te zijn als je van 3x per week naar 2x per week gaat. Alleen als je van 2x per weer naar 1x per week gaat..

Gewoon opletten wat je eet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen dat kan geen kwaad, als je om wat voor reden dan
ook een keer minder aan fitnes doet.
Je kan toch ook een keer ziek worden, of je niet zo goed
voelen.
Maar pak het daarna weer vol goede moet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje minder hard sporten kan geen kwaad. Kan zelfs goed zijn voor je ontwikkeling. Als je even wat minder zin hebt, om hard te fitnessen, heeft het zeker wel zin, om toch te gaan in plaats van thuis te blijven, omdat je tijdens de lichte training toch bezig bent met je lichaam. Je doet meer dan wanneer je niet was gegaan.
AlphaLimaSierra