Een sportschool of google: http://www.google.de/#hl=en&source=hp&q=opdrukken+training+schema&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=7736f373e5144ac7

http://www.adversus.nl/fitness/trainen/borst.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wil je spiermassa?
Of wil je kracht?
Doe je nog wat anders dan opdrukken?
Hoe sterk ben je al?
Wat kan je al?

Dat zijn allemaal vragen die beantwoord moeten worden voordat er een goed advies te geven is.

Je kunt natuurlijk iedere dag opdrukken tot je niet meer kan, en alls je serieus alleen maar wilt opdrukken, vergeet dan niet dat je door de afstand tussen je handen te vergroten/verkleinen ook nog wat variatie kunt aanbrengen. Dit verlegt de accentverhouding tussen schouders/borst/triceps.

Voor een complete training - en echt goed advies - ga je echter naar de sportschool.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier vindt je een schema op honderd push ups te maken in zes weken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb deze weleens geprobeerd te volgen week 1/2 zijn zo makkelijk laatste rij. Toen kreeg ik het zo moeilijk bij de 3e week die ik 2 weken heb geprobeerd. Daarna de middelste rij geprobeerd toen dit niet lukte gestopt. Toch plusje omdat het voor andere wel nuttig kan zijn.