Wie heb er een leuke tip om nu uit te gaan in Utrecht (GEEN MUZEA) ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Musea of museums ik zie in beide geen Z

Het beste antwoord

Ga vanmiddag om 15.00 naar het Moreelsepark, daar staat De Parade. Allerlei voorstellingen, gratis toegang tot 16.00 uur. Het duurt tot 01.00 uur 's nachts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Goeie tip! Op slechts vijf minuutjes van de stationshal.

Andere antwoorden (2)

waterfietsen of rondvaart in de gracht
Lekker aan de gracht zitten is ook leuk trouwens
of kijk even op de site van vvv utrecht, wat er vandaag te doen is
anneliez
13 jaar geleden
De rondvaartboten zijn prominent in de Utrechtse binnenstad aanwezig. De rondvaart wordt voorzien van uitgebreid commentaar van een gids dat zelfs voor de echte Utrechter nog een hoop nieuwe informatie oplevert.
Een rondvaart is iets dat iedereen, toerist of Utrechter een keer gedaan moet hebben.

Veel plezier!