hoe krijg ik snel een blokjesbuik? zonder sportschool

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval niet naar de shoarmatent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een viltstift en ruitjespapier?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lego :)

Antwoorden (4)

Door de link aan te klikken. Dit is een trainingsprogramma, alleen staat er niet bij hoe vaak je dit moet doen. Het beste is om het om de dag te doen, dus op maandag beginnen, woensdag, vrijdag, zondag, en dan ga je woensdag pas weer verder. Zo hou je voldoende rust en overbelast je niets.

Toegevoegd na 9 minuten:
En vergeet niet gewoon gezond te eten, weinig vet binnen te krijgen en ook genoeg te bewegen. Veel mensen denken dat je met alleen het trainen van spieren snel spieren krijgt, maar het doen van cardio (dus bewegen) is ook noodzakelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar wat veel mensen vergeten is dat je een bepaald percentage vet moet hebben op je buik om goed de blokjes door te laten komen. Kijk maar eens naar jonge kinderen, die zijn vaak wat dunner en zij lijken vaak gespierd. Dat komt omdat zij bijna geen vet op hun buik hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelijk Krekatos! Overigens "geen" vetlaag what so ever, is niet gezond....er moet een dun laagje vet onder je huid zitten. Bij mensen die zeer droog zijn is dit vetpercentage natuurlijk vrij laag. Maar vetvrij is nietmand ;-)
Als je al een goed postuur hebt kun je elke dag een bv 10 push ups doen 2x per dag, dit doe ik ook en ik heb er een.

Toegevoegd na 6 minuten:
sit ups bedoel ik (;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus van push ups doen, krijg je buikspieren? Dat is wat nieuws, hoe zit jouw lichaam in elkaar dan? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 maar?!?
Weinig buikvet hebben (dus mogelijk afvallen) en gevarieerde sit ups doen. Andere buikoefeningen kunnen ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even snel een blokjesbuik is onmogelijk, trek er maar een paar maanden voor uit, met voldoende oefeningen, gezond eten, misschien eerst afvallen, voldoende sporten ( buiten)
Dus even snel kan gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal waar eddijst +