Walsen ze aan het eind van Disney-films altijd of is het een andere dans?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eindigen alle Disney films met dezelfde dans?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet altijd, maar in de prinsessenfilms dansen ze altijd/meestal: prinses in lange zwierende jurk, prins in prinsenpak en dan rondjes draaien..
bij http://www.youtube.com/watch?v=ziNEcxScrr4&playnext_from=QL&playnext=1 bijv. en dan vanaf 1.07 ong.
Annswers
13 jaar geleden
Leuke vraag!

Het beste antwoord

Het is inderdaad een wals (1-2-3, 1-2-3) aan het einde van Doornroosje, de film uit je link.

Toegevoegd na 15 minuten:
Bij het einde van Belle & Het Beest dansen ze in een vierkwartsmaat, dus geen wals.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is Belle en het beest een Slow foxtrot. Maar ik kan me het nummer niet helemaal voor de geest halen. Doornroosje is een Engelse wals.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke.. bij dansles hebben we wel de gewone foxtrott gehad, maar die dansen zien er gewoon zo anders uit als het meisje zo'n lange jurk aan heeft :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit een groot verschil tussen foxtrot en slow foxtrot. Je krijgt ze uiteindelijk allebei bij dansles maar de slow foxtrot pas ergens bij vergevorderden. Op Youtube kun je voldoende voorbeelden vinden: http://www.youtube.com/watch?v=kCyejC4u1pU&feature=related Ziet er wel wat anders uit als wat je bij dansles leert in eerste instantie maar komt wel in de buurt van disney vind je niet?