WIe weet er een uitje op maat...

Binnenkort moet ik een dagje uit organiseren voor een groep van 17 mensen. Het is alleen een beetje lastig omdat sommige mensen niet veel/ver kunnen lopen en er veel kinderen bij zijn. Waar vermaak ik de kids zonder dat er al te veel gelopen hoeft te worden en waar hebben tevens de oudere mensen het naar hun zin...??? iemand een idee? Als het kan graag een beetje in de buurt van de randstad.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (7)

een picknick in een park? met wat spelletjes mee voor de kinderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Efteling wellicht, daar voelt iedereen zich weer jong, en kan je doen en laten wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nadeel hiervan is dat er toch behoorlijke afstanden moeten worden afgelegd. en de mensen die minder ter been zijn achterblijven en daardoor voor langere tijd de groep uiteen valt..
Madurodam!

Zo heel groot is dat niet, en de mensen die niet ver kunnen lopen maken een kort rondje en gaan lekker op het terras zitten.

Verder is het leuk voor jong en oud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heel leuk is, zijn die speelpaleizen, er zijn er verschillende in Nederland, en ook in de buurt van Leiden. Er is ook voor elk wat wils iets te doen, ook een zwembad, van alles. Ook kun je er lekker eten, lopend buffet. Kan er niet opkomen, hoe het heette. Maar als je bij een VVV informeert in Leiden, of de nationale VVV dan kom je er wel uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Motorbootjes huren voor een dag en zelf door de Biesbosch varen (verhuurbedrijven in jachthaven Drimmelen). Er kunnen tot 9 mensen in een bootje dus dat past perfect. Je kunt onderweg even 'voor anker' zodat de kinderen kunnen zwemmen. In beide bootjes een goed gevulde koelbox en achteraf dineren in het panoramarestaurant in de haven met prachtig uitzicht en jullie hebben een fantastische en niet extreem dure dag.

Als je een speurtocht met opdrachten onderweg uitzet en twee teams maakt, maak je het nog spannender. Maar dat is dan wel even werk.
paulus811
13 jaar geleden
- Een rondvaart door de grachten, eventueel gecombineerd met een picknick.

- In een park een picknick, gecombineerd met oud Hollandse spelen. Simpel voor te bereiden.

- Speurtocht door een stadswijk, af te wisselen met zitten op een terrasje.

- Rondvaart en daarna onder leiding van een kok samen je maaltijd voorbereiden. Op internet kan je hier meer over vinden. Voor ouderen en kinderen leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Olmenhorst in Lisserbroek, diverse activiteiten.