Wat voor leuks te doen met 7 jongeren van 12 t/m 15 jaar, dat niet teveel geld kost in en rondom Den Haag

Niet duurder dan bijv. 2 euro per persoon of het liefst helemaal gratis aangezien er niet voldoende geld beschikbaar is. Rondom Den Haag, niet verder dan 30 km er vandaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (5)

lekker gaan zwemmen in zee
en dan een lekker ijsje halen voor 2 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een dagje naar het strand, heerlijk! En dan ietsjes verder dan het drukke strand gaan zitten. Zodat ze nog wel een ijsje kunnen halen. Of even tussen de mensen kunnen wandelen.
Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lasergamen! Altijd leuk!
Hoeft ook niet altijd prijzig te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Surfen, skateboarden, zwemmen, strand chillen, voetballen, basketballen, mountain biken, fietsen, een vlot bouwen, wakeboarden achter een brommer, vissen, volleyballen, koekjes bakken, bijbaantje zoeken, vrijwillegerswerk, naar de bunkers in de duinen, jongleren, diabolo, dansen, vechtsport, wedstrijdje hardlopen, trim parcour doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst een flink stuk fietsen (of wandelen) door de duinen, (bijv. door Meijendel) naar het strand. Daarna lekker zwemmen, genieten van de zon. Neem wat vermaak mee in de vorm van een beachball set, tennisballen, een frisbee, een volleybal, een voetbal. Kost niets en is gegarandeerd een succes.

Zie: http://www.dunea.nl/renderer.do/clearState/true/menuId/61628/returnPage/59707/