Gaat het schip in de Efteling over de kop?

Weet jij het antwoord?

/2500

nee.

Nee.

Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar als je een schommelschip bedoeld, die gaan over het algemeen niet over de kop i.v.m. veiligheid.

In de Efteling niet, in Slagharen wel.

Nee. Maar dat wil niet zeggen dat het niet doodeng is hoor. Ik denk dat ik over de kop minder erg zou vinden. Volgens mij ben ik de enige persoon in Nederland die een hamstringblessure heeft opgelopen in De Vliegende Hollander... Heb me op het hoogste punt (Ja, deze trut moest en zou uiteraard helemaal achterin zitten, dus nog verder naar beneden staren) helemaal schrap gezet, was er van overtuigd dat het hekje niet zou houden... Enniewee... Was leuk, eens maar nooit weer voor mijn persoontje Toegevoegd op 24-04-2009 08:46:23 Werd er door Sanneke (hieronder bij reacties) terecht op gewezen dat de Vliegende Hollander iets anders is dan de schommelboot. Een bezoekje aan de Eftelingsite toonde dat zij gelijk had. Waar ik het hierboven over de Vliegende Hollander heb, daar bedoel ik dus "De Halve Maen."

Nee die van de efteling gaat niet over de kop, nou ja in elk geval vorig jaar nog niet :-)

Nope

Nee niet helemaal

Jammer genoeg niet

het is mijn lievelingsattractie. maar helaas hij gaat niet over de kop :p

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100