Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik lange haren met surfen doen?

Hoi, ik heb best wel lange haren(net onder m'n elleboog) en ik ga binnenkort dus weer surfen. Vorige keren had ik m'n haren gewoon met een normaal elastiekje(zonder zo'n ijzer dingetje) in en daar ging m'n haar dus omheen knopen omdat er door de golven echt heel veel klitten in komen. Ik heb dus gelezen dat het handig is om dan je haren los te doen maar ik kan echt niet m'n haren los doen in water, bij mij komt het altijd in mijn gezicht of knoopt het om dingen heen of gaat het irriteren dus weten mensen wat dan handig is om met mijn haren te doen wanneer ik ga surfen? En dan ook iets dat goed blijft zitten, niet dat ik alles vaak opnieuw in moet doen ofzo.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Sport
4.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien lukt het om een knot te maken zoals hier:https://www.andrelon.nl/inspiratie/tutorials/video-tutorial-nonchalante-knot-maken.html?gclsrc=aw.ds&gclid=EAIaIQobChMIuuPW_-j16gIVTOd3Ch2ixQEUEAAYASAAEgLLjfD_BwE.
Een knot blijft lang zitten.Maar misschien is je haar daar net wat te lang voor. Probeer het eens.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Ik had hetzelfde idee als Pieterke. Als je de knot dan na het surfen losmaakt, kun je er wat antiklitspray op spuiten, dan borstel je er zó doorheen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Overweeg het (losjes) te vlechten.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding