Gaat het Nuon shirt bij zweten van zwart naar oranje of van oranje naar zwart?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

In het begin is het een zwart shirt. Naarmate het shirt warmer wordt enz. wordt het oranje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het shirt gaat van zwart naar oranje.
Hoe warmer het shirt word des te meer word het oranje.

Overigens mooie uitvinding vind ik zelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederland scoort punten dit WK met een heel uniek T-shirt: een shirt dat meekleurt met de temperatuur. De kleur die het shirt krijgt… is Oranje natuurlijk! Aardig detail: het werkt altijd, ook bij niet-Oranje fans.
Door lichaamswarmte of kou, reageert het shirt door van kleur te veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van zwart naar oranje (anders had die Duitse fan er toch nooit ingestonken).

Kijk zelf maar.