Wat is beter als je lage rugklachten hebt , een home trainer of een roeiapparaat?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Sport
6.3K
paulus811
4 jaar geleden
Laten onderzoeken waar de klachten vandaan komen en pas daarna oplossingen gaan zoeken.
paulus811
4 jaar geleden
Overigens is gewoon wandelen vrijwel altijd goed voor de rug.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dit is geen antwoord op de vraag zoals die gesteld wordt. De suggestie voor de oefening is wel erg goed.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik had na bevalling lage rugklachten, advies van fysio: elke ochtend (doe het nu al 35 jaar) voor opstaan, knieen omhoog, voeten plat op matras en billen aanspannen, en rustig omhoog, even vasthouden en rustig terug, beginnen met 5 x en later meer. Mij helpt ook daarna handen in de liezen en heupen stevig ''los wiebelen'' (naar beneden dus). Uit bed benen recht en rustig handen naar de voeten. Succes!
paulus811
4 jaar geleden
@elder161, ik geef geen antwoord, slechts een reactie.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
"If you thought that was all impressive there are more tricks to an M Division enhanced cock. Gerrard can generate electrical stimulation. There are buds that are placed on his body and cock matching the location of your clit and nerve bundles. The M Division man can generate a range of electric stimulation that can make them tingle twitch or even make your pussy clamp down. When you combine this with the size, girth, pleasure shaping and vibrating implants well I think we can all imagine. Put it this way we are never short of volunteers for quality assurance testing."
https://pornsiteslist.me/category/black-porn-tube-sites/

Antwoorden (1)

Als je de roeitechniek goed beheerst is het ook goed voor je rug (en de rest van je hele spierstelsel). Ik ben zelf wedstrijdroeier en trainer geweest en op de sportschool zie ik mensen rukken in plaats van roeien. DAT is bijzonder slecht voor de onderrug. Die krijgt bij elke ruk een opdonder. Dus, als je de techniek niet héél goed beheerst zou ik kiezen voor de hometrainer.
De Concep2 is de beste roeimachine, omdat je daarop beweegt en kracht zet zoals op het water in een skiff of een dubbel-twee. Mijn ervaring met andere roeimachines is teleurstellend. De Concep2 is de bekendste, maar ook de duurste voor een fitnesscentrum.
Toegevoegd op 13 augustus 2019 21:34: bron, tekst