Hoort de pitcher bij de veldpartij of bij de slagpartij? En de catcher?

-

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
3K

Het beste antwoord

Veldpartij, geldt voor allebei!

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor het spel zal het trouwens wel leuker zijn als ze tot de slagpartij horen.....kan de pitcher de bal heeeeeeel mooi aangooien! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De pitcher, is de persoon die de bal aangooit en dan moet de tegenpartij (de slagman) hem zo hard mogelijk het veld in slaan. Het is dus belangrijk dat de pitcher moeilijk gooit en het dus niet makkelijk is om de bal te slaan.
Dus kunnen ze nooit van de zelfde partij zijn.
De catcher en de pitcher horen wel weer bij elkaar.
Want op tv tijdens wedstrijden kan je zien dat de catcher (de vanger) aanwijzingen geeft aan de pitcher.