Wat is het maandsalaris van een 30 jarige docente CIOS niveau 2?

Wat is het maandsalaris van een 30 jarige docente CIOS niveau 2 - medewerker Sport en Recreatie bij ROC Leeuwenborgh?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (1)

Dat zal vermoedelijk overeenkomen met de cao voor het vo, afhankelijk hoelang de docent werkzaam is en in welke schaal is ingetreden. De meeste docenten (in het mbo en vo) zijn LB ingeschaald, enkel bij vele extra taken kan eventueel LC of LD worden gegeven. Vervolgens in de rij naar beneden gaan, per jaar ga je als docent een loonstapje hoger.