Gebruikte Maarten van der Weijden bij zijn zwemtocht zwemvliezen?

Volgens mij wel anders had ie nooit zover gekomen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Sport
1.5K
Erna55
5 jaar geleden
Waarom denk je dat hij zonder zwemvliezen deze afstand niet had kunnen zwemmen ?
Hij zwom 55 uren.
SimonV
5 jaar geleden
Mooi antwoord, maar nog geen antwoord op de vraag. Je zou kunnen denken dat hij zwemvliezen gebruikte om stabiel in het water te blijven liggen. ;-)
ronron1212
5 jaar geleden
@SimonV duidelijk op de video te zien nee die draagt hij niet
SimonV
5 jaar geleden
Dat geloof ik graag. Als je dat nu even aan het antwoord toevoegt, geef je antwoord op de vraag.
SimonV
5 jaar geleden
+ duidelijk!
SimonV
5 jaar geleden
Curieus, reacties van antwoord zijn naar vraag verplaatst.

Antwoorden (2)

Je moet het maar kunnen: 163 kilometer zwemmen zonder zwemvliezen te gebruiken in drie dagen. En dan gebruikt Maarten van der Weijden nog niet eens zijn benen, alleen zijn armen. "Hij heeft vooral kracht in zijn armen. Zijn benen gebruik hij om stabiel in het water te blijven liggen."
5 jaar geleden
In het begin wel maar later zag ik ze niet meer.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Waar in het begin dan?