Weet iemand of dat er een ciircus of een goochelschool bestaat in de omgeving van Papendrecht/Dordrecht?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Cirkus Rotjeknor ( het heet echt zo ) bestaat in Roterdam.
,
ik heb kennissen waar de broer ervan daar werkt,
ik kan eventueel vragen om een adres of tel nr als je dat wilt.?

Toegevoegd op 21-04-2009 18:08:44
Circus Rotjeknor - Wikipedia 30 juni 2008 ... Circus Rotjeknor is een jeugdcircus opgericht op 6 oktober 1992 door Johan Both en tegenwoordig gevestigd aan de Oostzeedijk Beneden te Rotterdam

Oostzeedijk beneden 215 b
3061 VT Rotterdam

groetjes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al geprobeerd "circus Papendrecht" in te typen op Google? Zie onderstaande link..