Wat houd dat "coole kadotje" precies in?

Er staat nl. Op de site van defensie dat je een cool kado krijgt als je al die stempels hebt. Maar wat houden die kadotjes in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef svp even de link naar die site svp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon www.defensie.nl/opendagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, ik won een keer een 'cool cadeautje' bij een leger open dag en dat was een goedkope rugtas met wat pennen, formulieren en een muismat en een mok ofzo. Dat was wel gaar.. Maar ik hoor ook wel van 'coole' win dingen zoals half uurtje in een helicopter meevliegen enzo.. dus het kan van alles zijn..

Antwoorden (4)

Dat is een verrassing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zo "coole" dat ze het niet kunnen verklappen.
En een kado is pas een kado als je niet weet wat je krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk een bazooka.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tsja daar kom je niet achter als je er niet heen gaat.
Het hoeft natuurlijk niet perse te maken hebben met de Landmacht. Maar hoogstwaarschijnlijk wel, dus denk aan speelgoed wat te maken heeft met Landmacht.

Zo te zien is er voor kinderen genoeg te doen. Een leuk en leerzaam dagje uit.