Wie heeft een leuk idee voor mijn zoontje van bijna 5 om zich te verkleden?

In het dorp hebben wij bijna dorpsfeesten, compleet met optocht. Alle kinderen gaan dan verkleed. Wie heeft er nog een leuk en origineel idee voor mijn zoontje van bijna 5? Mag eventueel ook iets zijn om zelf te maken ipv een kostuum te kopen(maar dan niet te moeilijk aub, ben niet enorm handig). Eventueel zouden we hem ook nog op een versierde kar ofzo kunnen doen als extra (dus de kar meeversieren om zijn kostuum te verduidelijken). Graag ideeen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Het beste antwoord

Flipje maakt altijd indruk!

Met veel rode ballonnen kom je een heel eind.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Hij kan zich verkleden als Dik Trom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mummiepak natuurlijk van wc papier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je sjaan
Als spook. Een wit laken over hem heen, twee gaten voor de ogen en eentje voor zijn mond knippen en klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TIP! Ga naar...www.kidsmaatje.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als cowboy(tje). Blauwe overhemdblouse, spijkerbroek, rode halsdoek, cowboyhoed, laarzen, riem met holster en speelgoedpistool. Als je geen hoed kunt vinden koop dan nu zo'n oranje hoed en verf die bruin. Als je geen goedkoop pistool kunt vinden een waterpistool zwart verven. Ik weet niet hoe je aan een holster kan komen als de speelgoedwinkel die niet heeft; zelf mahen of schoenmaker laten doen.
13 jaar geleden
-Jack Sparrow, piraat
-Zorro
-Maak een mooi masker van iets bijvoorbeeld.
-bob de bouwer
-Cowboy- denk aan luckey luck
-kabouter
-enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft het feest een bepaald thema?
is er een volksverhaal wat in de buurt speelt?
dan kun je daar misschien op inspelen
anneliez
13 jaar geleden
De makkelijke oplossing en bovendien goedkoop is verkleden als figurant, met schort is hij een kok of met camera én dan ben je een japanse toerist. Tja, maar eet is natuurlijk niet leuk voor een vijfjarige. Verkleed hem als zijn held. Waar kijkt, luistert hij naar? Of sport hij graag? De kar kun je versieren rondom zijn kostuum. Dus een voetbalveld namaken met hem erop. Ik ken hem niet, maar weet wel dat verkleden het 't leukst is als het iets is wat je echt leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- piraat
- ninja
- soldaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn vele sites met leuke kleding voor kinderen die je kunt huren, maar het is ook leuk om zelf iets te maken. Zo kan je zelf een spiderman pak maken, maar je kunt hem ook kopen. hieronder staat een site waar je dat kunt:

http://www.marktgigant.nl/ads/tweedehands/diversen/diversen/te-huur-spiderman-kostuum.html

Waarscheinlijk heb je wel enige ervaring nodig om zelf zo'n pak in elkaar te zetten, maar u kunt het altijd proberen.

voor de kar zou ik er een groot spinnenweb van maken met wol, en daarin allemaal zwarte papiersnippers. Zo ziet hij er erg cool uit, en de mensen begrijpen dan helemaal dat het spider man is.

alvast veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als mobieltje
grote kartonnen doos zwart maken toetsen en schermpje er op zelf ook zwarte kleren aan