ik wil met mijn broertje van 14 naar een vechtsport gala mag dat?

is er een minimale leeftijd om vechtsportgala's te bezoeken? het gaat om het it's showtime gala komende zaterdag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Zo te zien is er geen leeftijdsgrens voor dit evenement. Het staat namelijk nergens expliciet vernoemd. Concerten zijn ook voor iedereen te bezoeken, tenzij anders vermeld (bv. Sensation).

Van mij mogen ze overigens wel een mimimum leeftijd instellen voor dit soort vechtsport feestjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
turlijk mag dat ! maar ik weetniet welke sporten er worden
getoont maar dat kan er behoorlijk hevtig aan toe gaan
ik personlijk zou het niet doen
p.s nou is een 14 jarige nu veel volwasener dan toen ik 14 was .jij weet zelf het best of hij zich niet of wel laat gek maken door zo een gala. sucses