Kan ik een Nerf gun van Amerika naar Nederland in het vliegtuig meenemen?

Ik ga deze zomer naar de VS op vakantie en ik wil weten of ik een nerf gun mee kan nemen van Amerika die nog niet in Nederland te koop zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
4.1K

Antwoorden (3)

zoniet koop dan in amerika een tweedehands cd speler voor een prikkie en schroef hem open

stop dan de nerf gun erin en stuur deze dan via de post naar je eigen huis

dikke kans dat de douane de cdspeler niet openschoeft....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je een Nerf gun wel mee kan nemen in het vliegtuig, maar niet in je handbagage. Maar ik denk ook niet dat je er één in je handbagage nodig hebt. Maar gewoon in je koffers/tassen mag denk ik wel (je mag ook waterpistolen meenemen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit levert geen problemen op. je hoeft hem verder ook niet aan te geven enzo. Het is duidelijk geen echt pistool waardoor je ook geen risico loopt voor de wapen/munitiewet in aanmerking te komen. Als je er echter meer als een mee gaat nemen met commerciele doelen dan mag het niet zomaar.