Struin jij altijd alle reacties af op zoek naar nieuwe vragen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Nee, maar door antwoorden en andere vragen te lezen komen er soms wel nieuwe vragen opborrelen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
he dit antwoord komt me bekend voor... ik raak in een loop... bliepbliepbliep

Andere antwoorden (3)

Nee hoor...

Ik lees de antwoorden alleen als ik de vraag interessant genoeg vind. Maar dit geld voor de meeste vragen. Soms geef ik dan antwoord, maar vaker neem ik het alleen voor kennisgeving aan...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij een technisch/wetenschappelijke vraag vaak wel eerst, om niet een dubbel antwoord te geven. Bij meer open vragen (filosofische, politieke): zelden of nooit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, veel te weinig tijd voor. Bovendien vind ik niet alle reacties en vragen even interessant.