Kan ik mijn punten aan een goed doel schenken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
struin jij altijd alle reacties af op nieuwe vragen :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op dezelfde manier dat bankiers hun bonussen ter beschikking stellen of is het goede doel beperkt tot jezelf?

Het beste antwoord

je kan natuurlijk vragen stellen waar je heel makkelijk op kan antwoorden, en dan "het goede doel" als beste antwoord aanklikken...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ja en het goede doel heet:
PUNTJE VOOR DEVA...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wellicht wel ... maar ze hebben alleen gevoelswaarde...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou ze nog even voor jezelf houden, misschien kun je ze binnenkort inwisselen voor euro's
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou wachten totdat de economie weer wat optrekt. Dan pas zou ik ze laten verzilveren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens mij niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb Ilse voorgesteld dat een vrager een willekeurig aantal punten (evt. met een limiet - maar 100 punten moet kunnen) aan een antwoorder kan geven als de vrager dat 't beste antwoord vindt.
Dat zou een geweldige verbetering zijn waar answers.yahoo.com nog een puntje aan kan zuigen.

Zo wordt de motivatie om een fantastisch antwoord te geven veel groter! En zo wordt GV ook veel nuttiger.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En weer iedereen een punt gegeven. Als jullie allemaal een goed doel zijn heb ik mijn punt gescored.