Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het tegen de regels om meerdere GV profielen te hebben?

Dit is mijn derde profiel en ik misbruik het niet door mijn eigen vragen te gaan beantwoorden of zo, maar gewoon voor de gein. Het kan namelijk gewoon door meerdere email adressen op te voeren.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
561

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja, als je meerdere e-adressen opvoert lijkt het me erg moeilijk te controleren of je dezelfde persoon bent die al een ander profiel heeft aangemaakt.

Ik weet niet of het zozeer tegen de regels is, maar ikzelf vind het niet zo netjes. Op die manier zou je op eventuele controversiele vragen een antwoord kunnen geven zonder je ware ik bloot te geven...
Mmmm... bij nader inzien...

Nee, zelf hou ik het gewoon maar bij 1 profieltje, heb toch niets te verbergen en wat het beantwoorden van mijn eigen vragen betreft: Als ik dat zou kunnen, zou het geen zin hebben ze te stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, waarom zou je dat willen? Dat is vet raar..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lees de voorwaarden onderaan: artikel 6.3.j
"Het is de bezoeker niet toegestaan:..
j. onvolledige, incorrecte of verouderde informatie te verstrekken bij Registratie, zich voor te doen als iemand anders bij Registratie dan wel zich te registreren middels diverse e-mailadressen;"
Lijkt me duidelijk dus: het mag niet. Je zou jezelf dan ook steeds duimpjes kunnen geven, of jezelf het beste antwoord. Makkelijk scoren!

edit:
Niet dat jij misbruik zou maken van het systeem, maar het valt ook niet te controleren of je dat zou doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is duidelijk tegen de regels en ik zie ook persoonlijk niet in wat de 'gein' ervan is? Het is op die manier erg makkelijk om per dag enorm in punten te stijgen en daarom, terecht, niet wenselijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het heeft één voordeel : je kunt met jezelf eens een talkshow opzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zou kunnen, maar daar heb ik GV niet voor nodig. Ik kom op voor alle vakkenvullers!
Jezelf strelen door aan te klikken dat je vraag zo goed is?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding