Weet iemand hoe voetballers zoals neymar zijn sokken zo hoog kunnen houden gedurende de wedstrijd?

Ik de foto zie je de hoge sokken

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
2.1K
Amadea
7 jaar geleden
Zo te zien worden die kousen door de beenbeschermers belet om af te zakken. Ze zitten in feite klem!
Utrecht
7 jaar geleden
en een goede elastiek (waardoor ze niet over de knieschijf afzakken).

Antwoorden (1)

Sowieso goede voetbalsokken hebben met goed elastiek en kwaliteit. Ook helpt het vaak om scheenbeschermers te dragen, anders zakken ze af. Maar dat is ook verplicht in de voetbal