Die dag is in 2016 al geweest. Dat was namelijk op zaterdag 27 februari, precies op de dag dat Pokémon twintig jaar bestond.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
waar was die dan? en wanneer komt er nog een?
Amadea
8 jaar geleden
Dat was op het officiële Pokémon Twitch-kanaal. Daar startte op 27 februari een Pokémon-marathon die 24 uur duurde. Daarom werd deze dag omgedoopt tot ‘Pokémon Day’. Twitch zond onder andere afleveringen van de Pokémon-anime, films, Pokémon-specials, gameplay, analyses en discussies uit. Er is verder geen informatie over te vinden. Maar het ligt in de lijn der verwachting dat - als de afgelopen happening een succes was - volgend jaar ook 27 februari weer Pokémondag zou kunnen zijn.