Kun je met een persoonlijkheidsstoornis lid worden van de NABV?

Vraag spreekt voor zich...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
Erna55
8 jaar geleden
Over welke persoonlijkheidsstoornis heb je het dan ?

Antwoorden (1)

Je moet voldoen aan een aantal voorwaarden om lid te kunnen worden van de Nederlandse Airsoft Belangen Vereniging, waaronder:
- tenminste 18 jaar oud zijn
- een recente Verklaring Omtrent Gedrag kunnen overhandigen
- geen lichamelijke en/of geestelijke beperkingen hebben die verhinderen dat je op een veilige wijze de Airsoftsport kan beoefenen of waardoor de veiligheid van medebeoefenaars in gevaar gebracht kan worden.

Of jouw persoonlijkheidsstoornis hiertoe een belemmering is valt zonder daar meer over te weten niet te beantwoorden. Gezien de fatale gebeurtenissen die de laatste jaren hebben plaatsgevonden door mensen die onterecht een vergunning voor een wapen hadden gekregen zal men daar zeer zorgvuldig naar kijken.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verstandig en juist antwoord, dit is niet zonder verder onderzoek te beantwoorden +.