Hoe vieze geurtjes verwijderen uit en "omgekeerd schaap", mouton retourné ?

Een "mouton retourné" is een vest die wordt gedragen in periodes waar het koud is en je best wat warmte kunt gebruiken, dit is een kledingstuk, een vest met de schapenvacht langs de binnenkant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.7K

Het beste antwoord

Omdat wol en zijde zelfreinigende eigenschappen hebben!
Lucht daarom regelmatig, maar was het zelden - dat is niet nodig….
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wist ik niet dat je dit niet al te frequent mocht wassen,

Andere antwoorden (3)

Een dag buiten laten luchten als het niet zonnig is maar wel waait.

Je kunt er ook Febreze op sprayen. Deze schijnt geurtjes uit kleding te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een schapenvacht kan je laten stomen, dus dat zal met dit vest ook kunnen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een plantenspuit lichtjes inspuiten met (normale!) wodka, en daarna een tijdje laten luchten.