Hoe verberg/bescherm je je vriendenlijst op PlayStation account?

Ik wil graag mijn 'vriendenlijst' verbergen voor andere PlayStation spelers als ik hun toe heb gevoegd (de sociale media genaamd Facebook heeft dit b.v wel een simpele functie waarbij niemand je vriendenlijst kan zien maar heeft de PlayStation dit nou ook?) vind het ontzettend vervelend dat iedereen in mijn lijst precies weet wie mijn vrienden zijn..kan iemand mij hierbij A.u.b helpen of meer informatie erover voorlichten..? Met hartelijke dank.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Om je vriendenlijst te verbergen/beschermen op je PlayStation account, ga je naar de instellingen van je account. Daar kun je de optie 'Vriendenlijst verbergen' aanvinken. Als je deze optie aanvinkt, zal je vriendenlijst alleen zichtbaar zijn voor jou en niet voor andere gebruikers.
Bronnen:
5 maanden geleden