Wat is het verschil tussen een loopband met en zonder motor?

Behalve dan het verschil dat de ene automatisch gaat en de ander niet. ;-)

Is het een beter dan het ander? De prijzen verschillen nogal. Gemotoriseerd is veel duurder. Ongemotoriseerd is er al onder de €200,-

8 jaar geleden
in: Sport
5.7K

Antwoorden (1)

Het verschil in de versie zonder motor is dat je eigenlijk ook energie steekt in het naar achteren duwen van de band met je voet, terwijl je bij een gemotoriseerde enkel je energie en spieren aanspreekt voor het maken van de volgende stap.

Tevens kan je bij een gemotoriseerde aangeven hoe snel je wilt gaan en hellingsgraad, dat kan bij de andere niet.