ik werk op kinderopvang, moet een paar activiteiten organiseren wat ze kunnen doen in 30 min. 0-4 jaar, iemand leuke ideen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Onze kleinzoon van 3 had vorige week een hardloop wedstrijd met een paar simpele doe dingen onderweg.
Over een bankje lopen, door ringen heen, een glijbaan enz.
Prachtig was het en het werdt ook nog gesponserd door de familie, vrienden en kennissen.
Van de opbrengst schaffen ze nieuw speelgoed aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stoelendans!
op kinderliedjes-muziek.
dan is 30 minuten misschien wat lang...
knoop je er liedjes zingen aan vast.

voor je het weet
is het half uur om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vrouw werkt ook in de kinderopvang en kom daar zeer regelmatig. Deze kinderen kunnen al heel veel in 30 minuten en daar hoef je niets voor te organiseren !! ; Kast met speelgoed leeggooien, afhankelijk van de grootte van de groep maar zeker samen 10-15 luiers vullen, schreeuwen en huilen boven acceptabele ''arbo richtlijn'' waardoor sluiting door GGD dreigt. Tegenwoordig worden er ook warme maaltijden verzorgd !. Is prachtig met 15 kinderen. Binnen 1 minuut kun je een complete was draaien ! Veel plezier !