Is er een site die mij kan helpen om beter te kunnen darten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (6)

Je kunt op youtube kijken hoe je leert darten misschien :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een klein beetje aanleg moet je hebben.
De juiste houding ,hoe je moet gooien kun je afkijken bij andere darters.
Het tellen en uitgooien kun je leren,dat zijn allemaal vaak standaard situaties.
Maar iedereen gooit op zijn eigen manier.
Ik heb 20 jaar niet meer gedart,maar gooit nu elke dag op mijn werk een paar potjes,en langzaam kom je weer in het ritme.
Maar het blijft een kwestie van oefenen,en nog eens oefenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die site is er.

http://the-darts.mysites.nl/mypages/the-darts/189495.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zullen vast wel sites zijn met informatie en tips, maar darten leer je alleen door het veel te doen. Er bestaan allerlei gooispelletjes om je prestaties te verbeteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens een dartbord ophangen en oefenen........heel veel oefenen.

Dat is volgens mij de enige manier om goed te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is niet te leren van een site.
zelf veel oefenen
lijkt me prima om beter te kunnen leren darten.