hoe kan ik me nie vervelen zonder op de computer te gaan

hoe kan ik iets doen maar wat ik niet op de computer kan doen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (10)

te veel om op de noemen

zoek een hobby

ga lekker wandelen of puzzelen

ga sporten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar buiten gaan met dit weer!

Grassprietjes indelen naar lengte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahha grasprietjes indelen naar lengte, heerlijke bezigheid +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proest, die grassprietjes... Briljant. Ben direct vanmiddag begonnen, heb al 1 vierkante meter af.
+1
De wereld ligt voor je open!

Je kunt een rondje wandelen/hardlopen met een lekker muziekje op, in de tuin gaan zitten met een goed boek en wat te drinken. Je kunt jezelf abonneren op één of meerdere tijdschriften. Je kunt cursussen gaan doen, met vrienden naar de kroeg gaan, televisie kijken, een film huren, lekker hapjes maken voor vanavond, de hond uitlaten (als je die hebt natuurlijk), etc.

Er is genoeg te doen.
Teveel zelfs, vind ik. Maar vooral: zoek een hobby. Een échte passie. En hé, dat kan best met de computer te maken hebben hoor. Niets mis mee toch, om lekker achter de pc te zitten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook natuurlijk via de PC een hobby uitoefenen.Ik doe aan Radiografisch modelbouw en daar zijn forums voor.Je kan je uitleven.Je bent dan zowel met de PC bezig als met je hobby.
En er zijn zat hobby's die een link hebben met de PC.
succes!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed boek lezen is erg belangrijk,draagt ook nog iets bij aan je taalvaardigheid!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrijwilligerswerk doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier staan verschillende tips die je kunt gaan doen:

http://verveel-je-niet.hyves.nl/blog/10117676/Heeel_veel_antiverveel_tips_xD/vOQK/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga tv kijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoek een hobby of ga iet leuks doen met je vriend(in) of familie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer datgene waar je op de pc naar kijkt in het echt te gaan doen.