Welk fitnessapparaat helpt goed bij afvallen?

Welk fitnessapparaat traint meerdere lichaamsdelen, zodat je beter kunt afvallen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Het squatrek is het beste. Hier kun je barbell squats, deadlifts, good mornings, hip thrust (met een bankje erbij) en dergelijke doen. Deze oefeningen zijn top voor spiermassa opbouwen (waardoor je meer vetverbranding in rust hebt)

Als je regelmatig hier zwaar op traint, en dit combineert met wat cardio naar keuze en een goed eetschema, dan kun je gaan afvallen (eerder je vetpercentage verlagen, dat wil je denk ik liever, daar word alles strakker van).

Toegevoegd na 1 minuut:
bench press en bench dip kan ook nog, en je kunt pushups tegen het apparaat aan doen, als je pushups op de grond te lastig vind

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit programma is goed om te volgen: http://stronglifts.com/5x5/
Ritsuka